Mys kväll med Rebecka

Majsnajssuprijs :)
inte kunnat blogga på 2 dagar men jag har en väldigt bra annledning :D har nämnligen spenderat min helg med finaste Rebecka :) vi fotade en himla massa och herre jistanes va fin hon är :D vi såg massa filmer med,åt gofika hela tiden. TACK DU! ;D

nu ligger jag bara och kollar på alla 5-600 bilder som togs och bestämmer vad jag ska hitta på för kul med dem :)
har nämnligen en läxa att göra ett porfolio på MUMAn så jag ska ha bilder där men svårt att välja just nu.....
men hoppas er helg ägde som min :D <3

Rebbizz


Kommentarer
Postat av: rebebbizz

älsk! <3

du är så fin!

fett kul!! tagga nästa gång! :)

2011-04-03 @ 10:00:46
URL: http://rebebbizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0