OVERBOARD

Ni som känner mig vet hur smidig jag är och idag bevisade jag det!!!!
kunde hålla i 2 mobiler samtidigt óch smsa men tänkte inte riktigt fullt ut när jag stängde dörren bakom mig att ta bort haden! det sa pang och det var så jag fick jack+ ett blåmärke på fingerspetsen xD bara en sån som jag kan klara av det några ggr.
Shoppade resten av alla prylar till utklädningsdagen i morrn!! CAN'T WAIT!! :D
ganska taggad JA men sånna här dagar är de enda dagarna man verkligen kan göra vad som helst utan att folk tror att man är lite små lost. Stort plus :) men säger inte än vem jag ska vara. det blir kul om jag lyckas genomföra den kungliga plan jag tänkt ;)


MASSA MUSIK NU TILLS JAG FAR TILL REBBIZZ  PEACE OUT ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0