Queen of hearts

ännu en spännande men ändå givande dag på Midgård ;)
utklädningsdag då man skulle föreställa en film/spel karaktär! Roligt tema tycker jag så jag satsade gansak bra :)
Tycker att det är väldigt kul att få chansen att gå over the top med allt utan att man klassas som helt lost :) så det var en bra dag för mig med det! min klass är såååå förstående <3 dom visste redan från början att jag är unik ;) hehe men jag kommer fortsätta överraska dem tills det inte går mer :) dessa 3 år kommer bli lärorika!



(bilder från bussshållplatsen 20 över 6 hos rebecka <3) inga lösögonfransar på dessa bilder dock



Min lilla Rapunsel :D söt Julia <3



hehe ett försök att göra en någorlunda bra tatuering på Rebecka i den skumpiga bussen påväg till stan! inte kanske den bästa bilden men IRL var den faktiskt helt OK:) vart nöjd <3

ska hoppa på moppen nu och fara till Julia puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0