GOTT NYTT ÅR BITCHES <3

hej jag ligger u som 6 timmar före er oh jag har nyår om ganska länge men ändå jag ville bara säga det nu :)
saknar er som fan!!!! DET ÄR SJUKT!! men trivs så glaet jävla bra här! jag fick låna han som äger ställets härs dator :D
tror inte att jag någonsin lyckats bränna mig såhär jävla hårt på så kort tid.
andra dagen tog brösten första smällen sen försvann resten med en jävla fart. kunde inte sitta igår för at jag hade bränt sönder hela baksida lår och rumpa :( jag har bilder jag kommer att visa när jag kommer hem men va fan det är inte vackert -.-  
Nu ska jag gå och lägga mig i polen nu :) eller poolen hur det nu stavas-.
men jag är as taggad på ikväll. vi ska till classic forrest och se en 2 meter jävla lång fisk och sedan se fyrverkerier och äta ännu mer god mat. jag måste säga att vi bor på det vackraste stället någonsin!! BILDER KOMMER SEN MED.
första dagen var jag så trött att jag höll på att somna i maten. andra dagen höll vi oss i poolen och ba chillade med go maten och solning. 50 grader i solen och 28 i vattnet <3
3 e dagen åkte vi ut till kim beach!!! SÅ JÄVLA ASM <3 brännde dock säönder hela framsidan och ryggen men spela roll :) det var 28 i havet :))) hihihi
4 dagen kommer jag inte riktigt ihåg men igår besökte i i alla fall ett budistiskt tempel och ett akvarium!
skit häftigt :) dock var det nästan bara jag som fattade att man inte fick göra vissa saker när man var på de ställena men jag ska nog inte riktigt gå in på det :)
JAG SOM LOGGADE IN PÅ DATORN NU OCH INGEN ÄR INNNE PÅ FB :( eller i alla fall simon och johniboy <3 tack bebisar :) men sen kom jag på att klockan är 4 i sverige hahahhaahha godnatt sötisar :)
men ska dra och badisa nu<3 älskar er <3
OCH FÖRRESTEN GOTT JÄVLA NYTT ÅR OCH GODJUL.... !!! :D

Kommentarer
Postat av: bea

saknar diiiiiiiiiiiig

2012-01-03 @ 20:32:09
URL: http://beaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0