its goodbye

hade den värsta natten på väldigt länge!
vaknade upp i tårar och skrek ditt namn. paniken sköljde över mig , jag antog att drömmen var sann. att du dött i en olycka. det hade inte funnits nått att göra. jag var rädd. ville ringa men det var för tidigt på morgnen. tack att jag inte gjorde det hahaha
hatar verkligen den där känslan då man tror att någonting verkligen har hänt och en känsla av maktlöshet sveper över en. hatar att sova ensam ...  hoppas en bättre natt inatt :) sista natten på ett tag nu i egen säng ;D <3
PUSS

Kommentarer
Postat av: claudia - my life and my choices.♥

fina du, har frågestund på bloggen så kom in och ställ mig några frågor om vad som helst, just do it .♥

2011-12-21 @ 15:41:48
URL: http://piecesofmeandmywriting.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0