Vem där uppe har jag retat upp för ett sånt här helvete? hah det är ju frågan

myst idag med finaste jenny<3 så jävla underbar tjej ju!!!
vi ska sova nu typ åkt bil helaaaaa natten och det va kuul ^^ is som fan överallt hiihhiih...
va också och kollade på mina bebisars träning fan va kul det var dock så sög det att jag inte kunde tricka såååå HAHAH
men nästa år då jävlar :)
trött och sliten tjej som har spenderat ett bra tag inne hos rektorn hehe kul haha men dom är alltid sååå trevliga ^^ nu är det bara 8 dagar kvar till thailand och jag kan fan inte sluta taggaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
hur ska ni klara er utan mig? :)))
Godnatt sötisar


Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart vi ska gifta oss älskling!

2011-12-13 @ 12:29:31
URL: http://jennynilssons.blogg.se/
Postat av: claudia - my life, my choices.♥

sv: För jag var tvungen att göra det, jag kan berätta varför och om alllt när jag har återhämtat mig.. mår dåligt nu och allt är kaos. Jobbiga dagar väntas. & jag längtar bara tills jag får må bra igen och återhämtat mig helt. Lever på mediciner nu så får hoppas att jag snart slipper allt och kan återvända tillbaka till det vanliga.

puss på dig sötnos, jag hoppas på att jag blir bättre väldigt snart så vi kan prata om allt som har hänt .♥ Tiden passerar och vi har inte pratat på evigheter min umechey! Love you too.



Kommer ju kännas tomt utan dig ingen sara att skriva med då hon tar över thailand och ingen som uppdaterar saras blogg. Du får kommma hem lika snabbt igen!

Du får berätta vad du ska göra där.

2011-12-13 @ 12:54:26
URL: http://piecesofmeandmywriting.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0