We all look like we feel

heej <3 Var på staden idag med finaste Josefin, Rasmus och Fanny <3 vi fickade och va inne en snabbis på Monki, kirrade in 2 tröjjor för 80 kr tsm :D skööönt <3 när vi droppat av Josefin på busssen så var det att gasa iväg till busstationen :)
Rasmus: vad skulle du göra om bussen just backade ut när du kom dit? ;)
jag: jag skulle spring ut i alla fall och jaga busse ;D
när vi kommer in ser jag bussen och klart som fan ska den ju backa ut och köra iväg xD gott skratt men tur att det var trevligt folk man kunde sitta och prata med i busstationen :) sen vare ba att åka med pappi hem <3
när jag kom hem väntade 2 pack tuggummi, Lovefilm, nya parfymen(<3), kläder :) underbart <3
I kväll 00.00 då börjar ju som min mediafasta. JIPPI.... jag kommer va en av de första som åker vet jag redan nu :) ni som inte vet vad de går ut på, så är det att i en vecka får du inte använda dig av någon media åtkomst. alltså INGEN mobil(får inte smsa), INGEN tv, INGEN, dator(fb,msn,tetris,spotify,blogg,NADA). det blir väll säkert kul? nja tveksamt ;) kommer ha lite små panik till en början men säkert lära mig.....
men jag ska spendera min tid jag har kvar nu med min fina dator nu :D <3 ha det så bra :) SMSA med mig!!
bider från idag.


PEACE OUT <3
klicka på länken <3




  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0