My life My way

Hello :)
ikväll blir det en riktig mys kväll för mig. Har dock fortfarande lite feber, men klart man överlever att sitta och äta gosaker till en romantisk film med mamma?<3 Tror vi ska se antingen 500 days of summer eller Fried green tomatoes. Två sköna filmer man gärna släpper en liten tår till.  Tror nog att jag ska fara till skolan i morgon, kan ju inte missa veckans skönaste sovmorgon och sen ha matte med JAN!? :O det går ju bara inte ;) hehe ne men det kommer att lösa sig på ett eller annat sätt. Jag ska återgå till min varma kopp Choklad nu, lägger kanske ut bilder från ikväll senare PUUUSS <3


Kommentarer
Postat av: - CLAUDIA ♥

SARIS FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN CHECKA IN & SLÄNG IN NÅGRA FRÅGOR ;) ♥

2011-02-18 @ 11:23:40
URL: http://oonlyyouknow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0