Everything is changing but i am still frozen

Heeeeeej <3
Har suttit på skolan i över 11 timmar och då är någonting fel! Det är inte rätt xD men vi är lediga hela dagen i morgon och det blir myyys. jag är less på skolan fast jag bara var där 2 dagar denna vecka <3 chill med dill.
NU blir det att fortsätta redigera bilder till vårat bildspel, lyckades få ihop en massa Stalker bilder idag. Stolt!
Efter vi varit och fotat kommer jag tillbaka in i klass rummet och Pedro säger; Sara du borde kolla din FB nu! det är inte jag som gjort någonting ;)
jag kastar mig på datorn och upptäcker att nästan alla inställningar ändrats, det var inte lätt att ändra tillbaka när språket var på Japanska <3 TACK FINASTE KLASSEN <3 ni är som små söta ibland ;) har en aning om vem det är, så jag kommer att få min hämnd i sinom tid :] Här är några fina bilder från idag/natt: Enjoy

Jag och Matilda <3 (hennesbild)

Jag och Zorica <3

SÅ GÅR DET DÅ RASMUS HITTAR EN VATTENFAST PENNA 9 PÅ KVÄLLEN <3


Kommentarer
Postat av: - claudia ♥

fina bilder, du är ju toppen på att blogga & på min med ;) kraaaaaaaaaaaaam söt ♥

2011-02-18 @ 00:23:29
URL: http://oonlyyouknow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0