vän för livet

Heeeeej :D
Men då var media fastan äntligen över<3 det har varit en så tråkig och händelsefattig vecka.
Måndag: skulle spara på mina sista media timmar men somnade kl 7 xD det är skills som vanligt
Tisdag: bad på skolan :) gick från Midgård till haga i typ 26-, riktigt kul med bad faktiskt :) efter det gickjag och en massa från klassen på en närliggande pizzeria :D kommer upp bilder från det någon gång i helgen tror jag :) världens mysigaste dag tycker jag :D
Onsdag: helt vanligskola dag förutom att finaste Nathalie fyllde 17 :D överraskade henne med att sjunga när hon komyillbaka in i klassrummet :) suprice <3 hade även lite små abstinens efter mobilen och msn.
Torsdag: vi hade matte med jaaaaaaaaaaaaaan, såg en pjäs som 3 orna hade arrangerat: Machbeth :) det var en bra pjäs :D dock lite långa monologer med ett svårare språk :) det var även ett belgiskt(trorjag det var) band som spelade i kafeterian. riktigt gullig gubbe som spelade en trumma :D han verkligen sken och fick alla att le :D
Fredag: soooova :D
nu sitter jag bara och ser på en film. finns inte så mcket annat att göra just nu... blir nästan ledsen :) eller ;)
i morgon ska jag fara till en kompis med nathalie och kanske felr och festa lite :D kommer bli jätte kul tro jag :D
ska ta och vara lite social medkissen nu annars bli han suur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0