come and wisit me after im gone

var just och såg nyaste Harry Potter!!!! OMG sååå jäävla bra!!! :)):)) tyckte dock att den var liiite seg i början men fan va ja grät :)

majja skrattade ba åt mig och sa så sjukt tajmade saker till filmen :) det gillades speciellt när jag skrattade så jag nästan överröstade bion ;] hehe <3

nu blire en tidig kväl sen stan i morrn med jenny <33333333333333333333333333 sen buss till nordmaling :D

ni får ha en super kväll :)<3
BTW!!!!! jag har träningsvärk i HELA verkligen HELA nedderkropper :O har som börjat träna igen ;) duktig, JAG VET <3

Min Maja far tillbaka till Rom i morrn :( KOMMER SAKNA DIG ÄLSKLING tack för en super kväll<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0