Look up and smile, because you know ill always watch over you

jag måste skriva omdet! jag kan inte undgå det, speciellt efter jag läste Thereses blogginlägg där hon länkade en Norskblogg där han skriver om vad han var med om den 22/7....

jag kunde inte sluta gråta :(( jag älskar norge, dess  vackra fjordar, alla de underbara personerna som bor där, landskapet allting! :(((  HÄR kan ni läsa hans blogg. dock måste ni använda "google översättning" för er som inte kan norska :P  ¨
hela dagen har det gått på radion om häktningen och om det som hänt. fy tusan. blir tårögd varje gång och känner bara hur magen vrider sig. Det känns verkligen inte som om detta hänt nu utan kanske för flera år sedan. det kunde lika gårna ha hänt oss här i sverige...

alla tankar går ut till anhöriga och släktingar.  nu blire lite glass och jordgubbar om jag hittar :D <3

PEACE OUT ni sötisar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0