DROP IT, FIGHT FOR ME

less..
Kan det inte bara bli lov nu!? detta lilla lov räknas inte tycker jag.
i morse kom min lilla mamma och väckte mig med frukost på säng!!!! avvis? ;) förstod det :)

har varit en helt OK slapp början på detta korta lov. jag har sovit och ätit gott och börjat på ett projekt :) fixa lekstugan så den är redo 4 photoshuit sen ut i världen :)

ligger ba och lyssnar på fina låtar och lääängtar till i morgon! jag ska först på stan och köpa en ny bikini och sen fara till HÖRNEFORS :D

FANNY HAR KOMMIT HEM! men josefin far på söndag :( one lost but one gained :(  men men :) vi ska göra det bästa av kvällen :D josefin ville fota, sen ska vi väll hitta på nå dumheter tycker jag :D puss nu ska jag sova <3 ELLER???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0