In my darkest hour, in my deepest despair, will you still care? will you be there?

ännu en sömnlös natt... -.- jag kan bara inte sova. min hals tar död på mig och halv 5 flög en fågel in i fönstret! men ett helvetes pang och då lämnade Nisse mig för att inspektera natten.. där försvann värmen och tröttheten.
just nu testar jag allt mot min onda hals när jag inte har halstabeltter. har  tex tigerbalsam på halsen, äter kalla björnbär för att suga på nåt så jag hela tiden har saliv, har 3 vatten glas här, ligger under 2 täcken :P
DET BORDE VÄLL RÄCKA???

ska på stan med finaste Nathalie i morrn vi ses sen puuuss <3



Bild från bullis med midsommar krans :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0