Kärlek är sommar

Hallojsan :D legat och stekt på taket och ba chillat :D älskar sommaren!<3 tog nå fina egopics ;) philip liiiite bikini syns :D hehe
men idag måste varit den mest ovärda dagen evver! jag hade ingenskola idag men for dit i alla fall.... men fick va med alla fina männsikor då och se på circus djuren!!! stort plus :)<3 jävla kamel tänkte loska mig tror jag :O
igår var jag och cici duktiga! vi tränade typ utan att riktigt tänka på det :) vi cyklade först till och från bullmark för att hämta hennes saker (1mil) sen va vi ute och gick, simmade och hade kul :D

vi badade för första gången iår :D varmt som fan! sen for vi hem till mig fikade och såg Sex and the city 2.

NU blire blåbärspannkaka<3 TACK MAMMA

lite bilder från idag i andra inlägget

pusspuuuusss<3


ben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0