klappat och klart

JAAAA VÄRME!! :)
dock vare galet varmt på brännbollen och jag hade mjukisar och tjocktröjja tack... ;D mitt eget felll!!!!

idag va en jävligt slapp dag :O 1 lektion  sen klassråd i 20 min, fick en ballong, sen gå till busstation med Emma och sen buss till mariehem för att klippa mig :) blev bra :)  sen drog jag till sävar på möte. när det var klart regnade det och jag blev sad :( men Oscar räddade mig från att sitta på ICA i 2 timmar! tack!!!!!!

är as taggad på att bad när ja ghar nya bikinis :D <3 sen så kom min skolavslutningsklänning med posten idag!<3 FETT GLAD!!!! peace out :)

min fina blå/gröna :D

den är fin tille n najjs bränna :) dock kommer jag kanske bli brun i sommar :)

min vita

Kommentarer
Postat av: YEeeeeeeeeeeeeeeeE

Bild när den är på? :o // kåtphilip

2011-06-07 @ 21:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0