Make a life, or take a life?

Man ser ju på TV massa om tonårs mammor som är typ kring 15-16. jag trodde det inte alls var så mkt som det kanske är?
och deffentivt inte i Umeå eller sverige trodde jag -.-

men medans jag och nathalie var på stan så såg vi en ung tjej som kanske inte ens var 15 år!!!
SJUUKT! hur tänkte hon när hon bestämde sig att behålla barnet? hur kommer det gå för henne? vad säger man som förälder i en situation som denna?
 jag blev lite små chockad ärligt talat. dömmer ingen nu med det här utan ville skriva det. :)

aja nu blire sängen med skins, sett klart tarzan, får FORTFARANDE rysningar när Kala och Tarzan blir jagade av Sabor i huset :OO typ fett scary katt -.- men otroligt fin film om kärlek, vänskap och äventyr :D ME LIKE LIKE

♦♦♦♦♦♦♦♦ så många stjärnor får den :D (nu fanns inte stjärnor i registret men vad gör man)


Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: Mamma beställde dom från USA :)

2011-06-30 @ 21:35:11
URL: http://josephinep.blogg.se/
Postat av: Johanna^^

åhhh jahh tarzan är så himla fin!!! :D:D älskar den filmen^^ <3

2011-07-03 @ 00:26:36
URL: http://johannasjingel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0