Kl. 3.00

så ja men då har jag ändrat bakgrunden i alla fall igen. var tvungen att kommentera det.
resonerat med Nathalie en bra stund på hur allt ska se ut och vara <3 blev väldigt mycke rosa märker jag. inte riktigt min stil men det funkar :D  
just nu finns det inga planer inför morgondagen. blir att ta ett hårt träningspass,bli lite kryare och göra alla resterande läxor innan skolan tar fart igen.
Kommer säkert att följa utvecklingen i Japan, som jag tror inte kunnat undgå någon, den tragiska händelse som hänt.
borde verkligen sova nu om jag ens ska lyckas ta mig upp i morrn tillräckligt klar i huvet för att orka springa :) förhoppningsvis springer jag inte i i ett träd eller så xD ni får ha det så bra ni som trotsar allt och fortfarande är vakna eller ser detta i morrn <3 puss SOV GOTT <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: Tack bebis :* Klart jag hjälper dig!

2011-03-12 @ 10:20:21
URL: http://jnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0