No matter what

HEEJ! i morrn ska vår skola ha friluftsdag och då ska jag hänga med brudarna och ÅKA SKOTER!!! :D mysigt mysigt. är jätte kuul :) ska provocera dem att kra jäääätte snabbt men det blir nog inte lika snabbt och villt som Philip!(ta åt dig när jag berömmer dig) :) det är verkligen fart rakt ut i hvete :)
just nu älskar jag min klass lite extra mycket!!!! Det skäms säkert otroligt mycket för mig om i frågar hur deras tankar går när de ser mig komma klädd som gud ver vad i korridoren :) men inte lämnar de mig<3 inte ens efter mitt lilla meltdown idag<3 tack till er älskade brudar. betyder nå jävluskt!
blev bara lite för mycket helvete idag... men det är bra nu. har mina nudlar en av mina favvo filmer och en underbar Nathalie <3 på msn :)
snart sova, de bli att gå upp TIDIGT i morrn och göra pannkisar<3 hihihih pöss alla ni<3 MP1B IS THE BEEEST


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0