Play time

estetik dag har det varit :D
vaknade i morse någorlunda tidigt (halv 12) med ett ny laddat batteri och solsken utanför fönstret! :D gick upp och såg att moin bror redan var vaken och klar för att dra till stan för att träffa en tjej ;] hhiih.
jag duschade,städade rummet/köket, BAKADE CHOKLAD BOLLAR :D, sydde, fotade mina bollar ;) hehe ta det som ni vill... men menar såklart chokladbolarna <3
i kväll kommer jag nog inte alls ha några planer så det är bara att droppa förbi :) (JULIA JAG SYFTAR PÅ DIG!)
Heej hej hampus :) nu är du med i mitt inlägg ;D <3 julia kommer typ :D <3
NI FÅR HA EN UNDERBAR KVÄLL <3

bilder från idag <3


Kommentarer
Postat av: Hampus Yonzon

Du är bäst på att göra choklad bollar och att jag blir kåt som fan bara av att se bilderna på dig :D <3

2011-03-07 @ 21:03:28
URL: http://carlhamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0