Romeo och Julia

har just kommit hem från staden med José,rubis pubis,jenny och Moiiiss :) kul alla kollade på oss när josefins morbror som är polis kom och pratade lite med oss :) väldigt trevlig var han i alla fall :D
på skolan är det 1 ornas projekt nu i full rullning :) var och kollade idag och man fick MÅNGA skratt , bra skådespel, bra musik och bra dansare :) helt klart värd att se, lite nerver märktes här och där men helt OK ändå :)
nu blir det att förbereda mig mentalt till i morgon :) först läkarbesök med simfötter och moppe hjälm xD sen beger jag mig till skolan med mitt offers namn på lapp och ögon i nacken hela tiden :)
hoppas er dag varit bra, tänker ringa rebbizz nu tror jag massa saker att prata om och mycket tid att slå ihjäl <3 hare bra PEACE :D <3


dessa människor kommer alla undvika mig i morrn när jag kommer med mina fina utstyrsel känner jag <3 älskar er med klassen :)

Kommentarer
Postat av: rebebbizz

sv: tack vännen! <3 kramis imorrn då med skyddsdräckten? ;) <3

2011-03-16 @ 19:22:12
URL: http://rebebbizz.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej jag har en blogg och vill lära mig att lägga in headeer o sånnt =) läste på daniel i idols blogg att du kommenterat , och undrar om du kan lägga in design och kanske berätta hur man görr =) kanske lägga in ett inlägg eller ngt

2011-03-16 @ 20:11:42
Postat av: sariis

sv: reb, jag kom ihåg och du med :D

sv: anonym:ja klart jag kan göra det :) inga problem gör det till helgen eller något sånt. men det är bara att du håller ögonen öppna :)

2011-03-17 @ 13:21:05
URL: http://thesaranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0