Twisted Strawberry



Äntligen... har jag tagit mig i kragen och börjat på mitt uppdrag igen- rita heela klassen. det går väll sådär :) nästan alla klara <3 Fortsätter nu medans orken fortfarande är hemma :) sen blire att sova jätte tidigt.
jag ställdes inför ett ultimatum idag... det är så att jag går media, jag valde därför att ha foto som profil men älskar ändå grafisk design... det är nu så att det kanske inte kommer finnas någon graf profil i 2 an om inte fler väljer det! alla profiler är beroende av graf(tydligen). så jag velar fram och tillbaka i huvudet på om jag ska ta GRAF eller FOTO?!
aja ska prata med Syven i morgon he löser sig <3
GODNATT <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0