Sverige VS Finland

HEJJA SVERIGE!!!
dåliguppdatering känner jag men har bar inte haft någonting att skriva om....
jag och josé taggar hockey!<3 hoppas ni gör det med :D:D:D:
vi och Rubispubis var ute och sprang idag! otrolig känsla närman äntligen var klar med alla övningar, trodde då inte jag skulle palla!
stolt och nu blire inte godis på ett tag. STREJK!!!! i minst 1 vecka <3 tror ni att jag klarar det?! INTE JAG HELLER
vi hade en sjukt bra helg här i hörne med grabbarna och brudarna! he va najjs men killara va lite för tända på varann ;))) ne skojjar<3 Eric Saade kom tydligen 3a igår BRAVO! aja vinst måste det bli idag i alla fall :D

puuusssssss PEACE OUT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0