have someone taken my place?

there are days now and then that makes me wanna break down and cry, but days like theese makes those thoughts seem like bad dreams.

Hade en jätte skön kväll igår hemma hos Elin och Joel :) jag sprang runt och lekte med deras 2 åriga dotter och min snart 21 åriga kusin... hahahhaha han hade mer ork än oss andra. jag lärde mig spela COD och hockey ^^ väldigt spännande. vi brudar tittade på idol och åt gofika och pratade. då försvann erik och joel upp på övervåningen, sängen va obäddad sen ;))))) hhihhih
ne inge sånt : D
nu har jag städat mitt otroligt stökiga rum till morgon dagen då vi ska fira mig ^^ och pappa så klart :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0