helt oförbered på att få en spark

tjenare folket :D
hade en underbar fredag och lördag med dom absolut bästa <3 jag har saknat att riktigt få umgås med dom ja älskar :) har 3 MEGA STORA blåmärken på bena :( vem har slagit på mig egentligen xD
jag träffade några nya i alla fall och en fin fin kille ^^ hehe bajjs det är inte du iffinen <3
aja nu ligger ja goch jossi i sängen och ba dör. snart ska jag hem... MEN FÖRST MÅSTE JAG KÖPA GODIS <3 hiihihih pappi skjutsar :) sen när jag kommer hem ska jag packa ihop mitt rum och börja göra om ^^ det kommer bli asm'
var tvungen att skriva etyt litet inlägg sa jossi <3 hon är bäst :)
nån som har lust att hänga med mig hem ring ... vill inte vara ensam ikväll...... FITTA
pusar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0