if i can't see the sun , maybe i should go?

förlåt mig. jag vill inte att du ska vara arg på mig eller nåt. jag vet inte vad jag gjorde för fel heller!
det gjorde ont och allting blev för mycket och jag tog till mig för mycket. MEN DU AV ALLA BORDE FATTAT
du av alla borde ha förståt hur jag kände mig då... så snälla ge mig chans att förklara eller ge mig en annledning till att du gick.
jag vet inte ens om du läser här längre men OM du gör det så hör av dig! sover med mobilen ikväll och alla andra kvällar framöver.
du betyder för jävla mycket för mig för att jag ska kunna släppa dig utan att verkligen fått veta va fan som hände...
det gjorde ont i mig att se dig gå sen inte få höra vad som var det riktiga felet.
du vet vart jag finns och förhoppningsvis veet DU vem DU är.. annars blire problematiskt.

Kommentarer
Postat av: Jenny

<3

2011-11-16 @ 23:37:47
URL: http://jennynilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0