it means nothing to me

Drama detta jävla drama... igår skröt jag ganska bra om för klassen hur bra min praktikplats va ;D att man jobbar korta timmar, får träffa sköna gammlingar m.m 
MEN idag när jag och petra skulle till kyrkan så tänkte vi att det var krykan vid sjukhuset SÅÅÅÅ vi hoppade av där ;) när vi äntligen kom fram dig kl 11.30 så visade det sig att det var heeeelt fel kyrka så vi var tvugen att ruuuuscha från några meter fråns jukhuset TILL LÄNGST BORT PÅ CARLSHÖJD..... -.- kul.. haha vi hann dit med 3 minuter tilll godo ;D där fick vi våfflor <3 fotade lite sen tog vi bussen hem 50 min senare.. kul ;)
har även varit på körkortsteorin hihihihi SNART ÄRE DAGS ATT BEGE MIG UT I TRAFIKEN :D <3(skämmes)
blir typ rädd av bara tanken att ge mig ut i trafiken ^^
aja 1 år kvar i quess till körkort så^^
NU ska jag dränka mig i musikens underbara värld och ta tag i allt jävla drama som snart kommer att ta över världen.... korv med bröd mongo bajjs båt korv jaaaaaaaaaaa neeeej fanta.. ja aja pussar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0