I just dont wanna be alone to night

Hejj hopp ;D
vad gjorde ni fina människor igår? jag gjorde bara dumheter<3
hahah  jag och matilda tyckte att folket va tråkiga hemma hos tobbe sååååå VI HITTADE ETT KÖTTBULLSPAKET SOM VI SYSTEMATISKT GÖMDE ÖVER HEEEEEELA LÄGEHETEN<3 hhihiihhi omg jag orkar inte... det va bara på fula ställen. sen blev man utslängd från tobbes säng :( KLOCKAN 3 PÅ NATTEN.. vill slå dig fortfarande tobbe  akta dig<3
fick mysiga sms inatt och i morse med hahahha ojj ojj
nu på morronen har man varit på stan med Emelie och Beabus <3 vi myste på sibylla och spanade fina killar DAAAMMMMMM hhihhi ojjojjj dumheter ^^
nu for emelie nyss hem och jag ska återgå tiill mitt chillmed dill schema. om jag inte far till en kompis i vännes^^

Kommentarer
Postat av: CLAUDIA - MY LIFE.♥

jag undrar hur man kan vara så söt, olagligt ju!

söta människa dela med dig lite!

2011-10-11 @ 19:29:39
URL: http://piecesofmeandmywriting.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0