Little bad girl!

hade mig en helt underbar kväll igår :) fick med mina brudar till åhlidhem tillslut :P vi åkte för lååååångt så det var bara att åka tillbaka igen xD haha sen kom några fler vänner <3 helt underbart att det alltid blir bra fester på Åhlidhem ^^<3
när grabbarna drog på krogen for vi ner på vasa för att dra vidare till rödäng! dock gick det inte nån buss dirr så bvi hittade en kundvagn :D hahaha jag blev skjutsad heeeeela vägen av Elias,Kristoffer och Tobias :D hahahha så jävla kul! välte BARA en gång me!
när vi kom fram dansade vi och partade lite där dock blev det en liten sad moment för mig innan vi kom fram :( gick förbi farafars hus och blev lite känslosam<3 (R.I.P älskade du) men men WE PICKED IT UP AND KEEP GOING!!
sen drog vi tillbaka till åhlidhem för massa nudlar,film,mys,chokladpudding och massa skrattanfall!! haha <3 underbart :)
på morgonen hittade jag ett par random löparskor i väskan och jag kunde inte sluta skratta när jag kom på hur jag fick tag i dom!!!! HAHAH vi hade träffat en tant i en busskur som jag samspråkade med ganska länge om barn och deras föräldrar! vi kom upp i varv ganska snabbt. sen tog hon upp en påse med en jävla massa skor i som hon delade ut! hahah tack säger jag bara :D hhihi <3
NU BLIRE SOOOOVA <3 bilder kommer sen om beabus kan skicka ^^

Kommentarer
Postat av: mallisbrallis

<3

2011-10-02 @ 12:42:08
URL: http://fhal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0