Never look back and never look down

just kommit hem från ett spårat matte prov och begravning :(
det var verkligen inte lätt idag trotts all hjälp från elias ^^ men nästa gång!!!! dååå jäsiken :D
tack vare att jag gjorde provet före resten av klassen tänkte jag att jag skulle bjuda på något speciellt ba för att dom är bäst och att det är LOOOOOOOOOOOOOOOOOV nu!!!!!!!!!! så jag tog med kladdkaka till alla :D hoppas att det blev bra <3
begravningen var fin. många vänner och släktingar där <3 fina blommor och ljus. prästen var också bra för en gångsskull<3  verkligen inte lätt men vackert.
en sak som är bra med mig, det är att jag ALLTID för någonting som är pinsamt som lättar upp stämningen ^^
fick hela bordet att skratta när jag spanade in en sjukt fin servitör ;D hahahahah det var lite pinsamt :) men aja måste ju bju på sig själv. det finns på film med xD hahahha
nu ligger jag bara i sängen och tänker på kvällen <3 är verkligen taggad på att vara med alla underbara i bullmark på en skräckfylld kväll!!!! förväntningarna är stooooora och jag ska spåra som vanligt med utklädnaden ;D
hoppas att ni får se mig annars är det bara att hålla utkick här efter bilder för det kommer <3
puss alla ni fina och fula känn er älskade, det är ni värda:)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0