I wanna hold you and never let you go

ah klockan är 2... jag fastnade i att kolla en kompis blogg på gamla minnen <3 hha åååh det är nästan så man dör :D bara sötnosar.
åskan dundrar utanför fönstret och regnet öser ner <3 fasiken va mysigt det är :)
JAG SAKNAR SOMMAREN!! fast det bara är höst men ändå ^^ hihi jag känner ba att då hade ja saker att göra varje dag och var med underbarste människorna<3 nu ba NEJ och ba VA haha det är tråkigt när det är kallt <3 och vardag...
jag ska till skolan i morrn ska ni se ^^ blir kanske ett lätt gymmpass efter skolan om revbenen håller<3
(revbensinflamation eller va fan det nu va för 8 gången detta underbara år) man lyckas bra <3
i morrn blire stan med:D hoppas du är där :(


godnatt!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0