If you asked me, i would say im doing just fine and that youre not on my mind

min helg går inte att beskriva! den har varit så otroligt ögonöppnande och glädjefylld :D
skrattat och gråtit(förjagskrattatförmkt) sjungit,dansat,sprungit,träffat en massa fina nya männsikor och samtidigt hittat tilbaka till många gamla kompisar :)
det har varit super och jag taggar redan nästa helg!
finns några saker jag velat ta bort från helgen, en sak v a helt klart det som hände på åhlidhem :P ba ni som vet så vi håller det lite ni vet ;) haha sen nummer 2 var att vi gick från åhlidhem till midgård kl 4 på morron, i minusgrader i LEGGINS!! :(
det var bara jobbitt :) sen att vi ens försökte söka turen på umedalen. går bara dåligt där!!!!
men det var fan den bästa helgen på länge :D saknade många men fler chanser kommer <3
nu ska jag njuta av mulan!!! YEAH Disney Channel<3 i morrn= friluftsdag med alla media 1 or.... INGEN TAGG! FY FAN.
GODNATT :D:D <3
mina finaste :D fett najjs helg <3 tack alla so va med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0