No body is gonna love me better i might just stick with you for ever

orkar inte att det finns bästföredatum på halstabletter...
stter med min choklad och ser världensbästaste serie!!! SKINS <3 bästaste när man är lite nere :( ska börja om och se 1-4 jag skiter i 5 som vanligt för den är verkligen skit... :)
hade tänkt ha sagan om ringen maraton men var inte taggad på det :(
vill bort från sverige...det är kallt nu.. och inte är kul :( SVERIGE ÄR INTE SÅ KUL NÄR DET ÄR KALLT OCH MAN BARA BLIR SJUUUUK ... f to the u

Kommentarer
Postat av: - CLAUDIA - MY LIFE.♥

FINA DU , NU HITTA JAG DIG & NU HITTAR DU MIG HÄÄR SÅ KOMSI CHECKA IN HOS MIG, LÄMNA SPÅR EFTER DIG . PUSS .♥

2011-09-29 @ 14:42:30
URL: http://piecesofmeandmywriting.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0