did you ever have time to think about it?

jag vet inte hur jag ska känna.
jag vet inte hur jag ska kunna andas.
jag vet inte hur starkt jag kommer reagera när det händer.
vet inte hur det kommer att kännas.
kommer mitt hjärta stanna i samma ögonblick?
eller kommer det fortsätta slå?
jag vet inte hur något någonsin ska kunna bli okej igen.
hur kunde det bli såhär?
jag är rädd för sanningen, rädd för vilka svar den kommer att ge mig.
man säger ju att tiden läker alla sår. men vad ska man göra under tiden?
sitta och vänta? låtsas att allt är okej? klistra på det där fejkleendet man har gömt i lådan?
ligga i sängen resten av sitt liv?
många frågor men inga svar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0