you took your heart and walked away

hade en förbannat bra kväll igår! :D haha dock vare inte en lika kul morron då man nästan kvävs på en massa popcorn bea och öbom tryckt in i munnen på mig när jag sov. för att väcka mig... hur tänkte domx D sötisarna <3 hahhah omg
sen skulle naturligtvis jag och min Malin spåra sate när vi va ensama :D haha det va en liten tjej som kom och vi trodde hon ville klappa hästarna men vi pallade inte. så vi gömde oss och sen kom vi på den finurliga idén att öppna dörren i bara underkläder xD DOCK så vare hennes kusin med som stod i dörren när vi öppna!! HAHAHAHAH
chocken i deras ögon.. haha scarred 4life ;D heheh dom försvann lika fort som dom kom... haha ser vi så dåliga ut?!
nu sitter vi ba hemma hos josse i Hörnefors och slappar till musik, kung stämmning(tack philip), jersey shore och go fika! <3
man mår bra när man har så här fina vänner runt sig :)
har inga bilder just nu men ni kan kolla in på Jennys blogg så hittar ni lite ^^
MÅNGA PUSSAR OCH KRAMAR TILL ER :D <3

Kommentarer
Postat av: beatrice persson

hata inte popcorn i saras mun näää

2011-09-25 @ 22:02:47
URL: http://beaaas.blogg.se/
Postat av: Sara

SV: du tigger stryk bea <3

2011-09-25 @ 23:56:28
URL: http://thesaranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0