i wanna fall for you again

HEYYYYHOOOO :)
har varit lite seg på att blogga har jag märkt ;D men aja
får fixa det.
iadg hade jag bara en lektion så jag for på den sen stan med mina bebisar. sen kom tobbe och hämtade mig så vi for till mig :)
nu är jag i hörne hos joooooosse <3 vi taggar sönder ikväll att fira ATT JAG FÅTT JOBBBBBBBB!!!!!!!!
och attd det kommer bli en sjukt bra kväll :)
idag fyller även min älskade pappiii år <3
GRATTIS TILL DIG DU VÄRLDENS BÄSTA!!!! tyvärr kunde jag inte va hemma och fira men jag har som sagt fixat en sjukt najjsig present till dig som i alla fall mamma kommer skratta åt :D
jag ska börja fixa mig nu så puss på er snyggingar och några av er kommer jag se ikväll ;))))
bajjs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0