FILM lista

skapat mig ett litet film beroende nu när jag blivit lite små krasslig! 
så här kommer lite tips till ni som kommer drabbas :) 
 
1. SOURSE CODE

Lite mindfuck men det gäller att hänga med i svängarna! riktigt bra film faktiskt. fick mig i alla fall att försöka lösa och avslöja hela filmen redan från början. men hade så fel som det bara gick :) se den!
 
 
2. LIMITLESS
 
Faktiskt en riktigt najs film! gillar han som spelar huvudpersonen i allmänhet. han är en bra skådis och det är en bra film. 
 
 
3. LOOPER
 
JÄVLIGT bra film! 2 av mina absoluta favorit skådespelare i samma action film! såå se värd att det gör ont :) 
 
 
4. COCKPIT
 
Emma tipsade mig om denna! rolig och ganska sjuk! Förvånandsvärt rolig för att vara en svensk film. 
 
 
5. the whole nine yards
bra skådisar och den är rolig! en gammal goding helt enkelt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0