Mitt 2012!!!

Ditt 2012 - Sammanfattning.
Snodde listan av Myra
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
-  Väldigt mycket!
2. Höll du några av dina nyårslöften?
-  Ett.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- ja! 
4. Dog någon som stod dig nära?
- tyvärr
5.Vilka länder besökte du?
- Turkiet med mina bästa! 
.6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
- mer äventyr
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
- 27/09 och hela sommaren
8. Vad var din största framgång 2012?
- Oj jag vet inte.
9. Största misstaget?
- ingenting jag tar upp här
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- haha ja!! låg nästan hela sommaren på sjukan så! 
11. Bästa köpet?
- biljetterna till Turkiet med mina bästa <3
12. Vad spenderade du mest pengar på?
- TURKIET
- 13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
-  dagen jag träffade Christoffer :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
- Gangnam style, Call me maybe, Flytta på dig, Some nights, Ansiktet och Norlie & kkvs låtar. 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
-  Det har varit väldigt mycket upp och ner, men skulle säga ledsnare.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
- Pluggat och levt.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
-  jobbat!
19. Blev du kär i år?
- totalt!
20. Favoritprogram på TV?
- Grey's, OC, OTH
21. Bästa boken du läste i år?
- Har inte läst någon (A)
22. Största musikaliska upptäckten?
- Imagine dragons 
23 . Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
- Pengar och en underbarkväll
25. Något du önskade dig men inte fick?
- kanske det ;)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
- var med mina bästa vänner på Olles och såg sverige ÄGA sönder England!!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- Mindre drama
28. Hur skulle du beskriva dig själv år 2012?
- väldigt övertaggad, spårad, okänd, depp, misslyckad  ALLT! 
29. Vad fick dig att må bra?  
- mina vänner och naturen
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
-  Joseph Gordon Levitt som vanligt <3 
32. De bästa nya människorna du träffade?
- Christoffer & Emma såklart 
33. Har du legat på sjukhuset?
- JAPP!!
34 .Hur ska du fira nyår?
- Med alkohol och förhoppningsvis med mina bästavänner!!!
35. Tror du 2013 kommer bli bättre än 2012?
- DET MÅSTE DET!!!!!! STUDENTEN JUUUU
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0