Speechless

hej allesammans <3 
haft världens underbaraste helg i sthlm nu <3 
kom dit vid 4-5 och möttes av över exalterade Jocke och självklart min pojke <3 
körde på hala vägar till Kallhäll där vi bor och chillade innan det var dags att fara på en sorts "parmiddag" med Erik, Jocke, Sanaz och petra! fett fina människor må jag då säga :) efter god mat, roliga spel, alkohol och lite bus så begav vi oss hem för att se lite Ridiculousness innan vi somnade <3 
lördag va våran dag ensamma så vi skulle få slippa göra nåt egentligen ;D 
men det blev som vanligt inte så utan vi körde till jakobsberga för att köpa en Iphone 5 till älsklingen. SOM HAN INTE FICK HAHAHAHAAH <3 
men tröst shoppade i en mega galleria innan vi for hem igen :) 
fick ett jätte gulligt iphoneskal av Christoffer och en filt som skulle hålla mig varm när jag är i kalla umeå! haha 
christoffer som 13 åring xD <3
 
jävligt god glass!!!!!!!!! 
såhär slutade min lördags kväll.... 
hade sett grinchen med ingmarie och sten till kring 00.00 :) kom in i sovrummet... då hade christoffer somnat såklart! utan att ha bäddat eller nåt och ba lagt sig över hela jävla sängen.., så jag bäddade ner han och sov på golvet... väcktes vid 3-4 för DÅ passade det att vakna för att äta godis tyckte han! vad ska man säga.. godis är gott <3 
 
 
satt med världens goaste 7 åring på flyget hem som beundrade mitt iphoneskal! haha hur söt som helst och vi pratade så mycket om det att vi engagerde hel raden i planet! asm! 
jävligt skönt att vara hemma kan jag i alla fall säga :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0