Hold me now

har varit en otroligt stressig dag idag :( lessen tjej som fick kämpa med alla läxor till sista minuten men nyu går det bra :)
mindyard gåfr bättre än förväntat :) folk lyssnar faktiskt på mig och tidningen verkar bli jätte bra ;D WIIIE!! men vi ser vill inte förstöra redan nu ^^
i går var jag med 2 små pojkar :) min bror Filip och bästis Öbom ;D haha film kväll med 2 action,sifi, nåt vare i alla fall :) vi såg en as bra som var samma regisör som till filmen 300 . så ni förstår temat sen såg vi thor! FETT BRA!!!!
sen kom man hem och skulle göra läxa men då har man ju såklart inge ström hemma. då hade den varit borta i flera timmar och kom inte tillbkaa förrns nån gång kring 1 då jag redan sov :(
nu taggar jag ba helgen så!!! PUSS PÅ ER
godnatt ni är söta

Kommentarer
Postat av: Bella

Tack :) ja det är jag som tagit den :)

2012-02-08 @ 12:31:55
URL: http://belllsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0