if you stand for nothing, you will fall for anything

Dagen började skit dåligt! bussen var sen så jag missade regementsbussen..
fick gå från vasaplan till midgård! I 20 MINUS TYP! kom och värm mig, har fortfarande inte tinat.
dock blev dagen sjukt mycket bättre på utbildningsmässan idag med dom bästa :D
va mycket roligare än jag trodde att det skulle vara :) stort tack till Viktor som gjorde min dag! hahaha..
vi sprang runt och kollade på allt, tog godis, åkte den där cp bilen! SKREK, kollade på Adam Tensta & kollade på alla människor :) kände igen lite för många xD <3
nu ligge rjag hemma med min galet goda sallaf och ser på Män som hatar kvinnor!!!! så SMSA MED MIG ÄLSKLINGAR!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0