IT SOOOO FLUFFY IM GONNA DIE!!

SÅÅÅ JÄVLA LYCKLIG!!!!! bästa dagen på länge :D sååå sjukt glad :) dagen börjar heeelt perfekt! kan inte förklara men fan va glad jag var när ja gkom till skolan! sen på skolan va världens finaste jenny hur spårad som helst :) vi skrattade hela lektionen :)
SEN VANN JAG MINDYARD DESIGNEN!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAH! är nu AD för hela tidningen :) <3
ska lägga ut min design sen men inte nu ;D hehe
nervös som fan över att jag har så mycket ansvar men det kommer bli galet kul :)
MEN EFTER DET SPÅRADE ALLT!!!!!!!!!!!!! de som vet håller med! tro mig! om ni vill veta hör av er för det jag gjorde kan jag verkligen inte skriva här! kommer bli märkt för livet.. ehehheehehehhehe
puss :D GLAD TJEJ SIGNING OUT! ska baka kladdkaka och dampa lite till <33333
BARA FÖR ATT  JAG MÅR SÅ SJUUUKT JÄVLA BRA FÅR NI DENNA :d <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0