There is nothing more i can do for you...

är jätte trött <3
längtar till helgen fast jag inte har några konktreta planer än!  så hör av er <3 är på allt
igår tog jag tag i träningen med älsklingen julia. det gick sjuuuuukt bra!!! haft uppehåll ett tag nu när jag varit sjuk:)
men ska inte ta nån paus denna gång :D tränade i morse! IMORSE! innan skolan drog jag på gymmet och körde :) otroligt skönt! sen hade vi bad på skolan så man körde där med :)
fick en kallsup så jag höll på att spy... fyyy fan.. såg ba alla hudflagnor när jag simmade med glasögonen.. omg
nu ska jag ba chilla dilla med mig själv och min mobil!
har ni tid (klart ni har) SMSA MED MIG
mysigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0