i wanna have some sweets

haft världens gödigaste helg i bullis :) "åkte" skridskor i höga skor , busade med jullan lite, såg och sjöng med oscar till high school musical låtarna. HAN KUNDE ALLA!!!
sen drog jag vidare till Filip :) vi försökte oss på Paranormal activity 3!! efter 10 min stängde vi ner och såg The change up i stället :) en rolig komedi som fick oss på bättre humör :) jag tvingade han dock att se klart skräckisen med mig och det ångrar jag hårt!!! rädda barn gick och lade sig kl 6... haahahah
aja det var kul :) fick skjuts hem av pöjken med och naturligtvis börjar Moa Lignells låt spelas i radion och jag och julia blir as kalas :D SJUNG HÖGT OCH FALSKT OM DU KAN LÅTEN!!!
PUSS nu ska jag baka kladdkaka <3
puss jag är asm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0