my faith is strong

kom nyss från fika med sötaste Nathalie :D typ nästan exakt ett år sedan sen första gången vi fikade i 1 an <3 lika kul denna gång ;) flera timmar som förra gången och en konstaterande att detta ska göras myyycket oftare ;D inte ba 2-3 ggr per år. men nu ligger jag kall och trött i sängen :)
inte sååå mycket sömn inatt när man såg film med Jenny.(kämpade) men somnade ganska fort :)
nu blir det att GÖRA INGENTING! kanske se en snyftare och äta mig bulle tills i morrn ;D
VAD ÄR DET FÖR DAG IDAG?!?!??!?!? HAHAHAH
btw ny design ^^ vad tycks? jag är väldigt nöjd med headern men vet inte än :D hihihi kommentera gärna <3
denna film taggar jag som fan när den kommer ut  :) se trailern på den!!!!!!
ÄCKELPECKELLL...
klicka på bilden :)

Kommentarer
Postat av: alice

Jättefin header! :D

2012-01-12 @ 19:06:08
URL: http://aliceee.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0