Nothing matter anymore

Det finns några få människor som jag kan prata med om allt. som verkligen lyssnar på mig och bankar skiten ur mig om jag gör nåt fel. även om man kanske inte umgås varje dag så vet man att den personen alltid finns där.
man har många nära vänner som man litar på men det finns någonting i dom som man inte riktigt litar 100% på . dom personerna öppnar man sig inte helt för. kanske bara 75%. då är det alltid bra att ha de där speciella vännerna som man kan dumpa allt på. NI ÄR VÄRLDENS FINASTE <3 hoppas till gud att ni vet vilka ni är :)
tänkte lägga upp bilde rpå alla men är rädd att glömma nån <3

Kommentarer
Postat av: claudia - my life and choices.♥

You can trust me and I listen if you need to talk.

2012-01-22 @ 20:24:11
URL: http://piecesofmeandmywriting.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0