Breaking down

har gått och blivit sjuk som några av er  vet
vilket skrämmer slag på pojken min och även på mig
det verkar i alla fall som om det är någonting fel på mina njurar tror läkarna och det kan ju aldrig vara bra
kan knappt äta , min mage dödar mig och har svimmat typ 4 ggr medans jag varit hos Anton. och det som skrämmer mig mest med det är att han inte vaknade dom 3 senaste gångerna för att märka det. 
mycket skulle fan kunna hända.
så det blev att fara på akuten i pite och försökte att fixa det MEN som vanligt så är det ingen som hittar något större fel på mig.
utan de skrev ut lite mer mediciner och bad mig söka en läkare i UMEÅ i stället.
trodde alla läkare skulle kunna hjälpa nån.
ska man ba härda tro? jag är otroligt less på alla odugliga läkare.
HÅller på att bli galen för att jag sitter ensam i lägenheten och städar sönder :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0