i love you but my heart can't cope anymore

såg just klart 21 jump street!!! JÄVLIGT BRA FILM!!! min typ av film var det verkigen . bra komedi och allt :) im happu
sen ikväll har jag jobbat för första gången och verkligen haft kul där :) i morrn blir  det att köra igen! WIHOOO :D

sen har jag hört så sjukt mycket bullshit en nära vän gjort! LESS. man tror att man känner en person, ger den en chans till och sen några till bara för att den personen var den bästa! men nu är jag sjuuukt less.
varför kan inte alla bara vara den man tror dom är?  godjul liksom
sen får alla ha en åsikt,  men då ska den vara vettigt framförd och inte klancka ner på en annan människa, det tolererar jag verkligen inte. så då har man haft lite damp ikväll men lugnat ner mig nu efter man sett CHANNING TATUMS SNYGGA NUNA I TV ;D <3

så nu ska jag annordna en mys/chill kväll med fint folk jag tyckom! :) så man kan få dampa lös med go mat , filmer, mys och annat :) redan börjat snacka med folk! godnatt älsklingar <3
ph by me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0