ni vet vem jag är så klart att ni bjuder på drickan!

HEJ
jag har jobbat hela veckan så har verkligen inte haft orken att röra mig mer än till sängen så har inte orkat blogga :)
men nu tar vi upp det igen! BRA VA?!
just nu sitter jag på en samhälls lektion sen har vi svenska SEN BLIRE MODEVISNING! så har ni tid att kolla in på midgård kl kvart över 11 så GÖR SDET!!
kommmer verkligen att rocka fett. eller ja ni förstår :)
sen efter skolan har jag jobb igen ;D ska jobba med ellen och ba äga världen lite för en kväll.
i morgon kommer anton såå tagga det! och HOCKEY på fredag med. så kan inte bli bättre :)
måste uppdatera er att MANGE MAKERS har nu släppt ännu en låt till deras repertuar.
men här har ni en annan låt :)
och här mange

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0