Just give me a chance

har haft en riktigt helvetes vecka den här veckan!!
förra måndagen opererade jag mig, och har inte mått bra sen dess! 
som vanligt inför alla operationer så är det fasta och den va typ det värsta med allt!!! HAHAH
från 23.00 (söndag) till 20.00 på måndag kunde ja inte äta.. jävla narkos som förstörde mig!
fick i mig min pannkaka i alla fall tillslut! 
efter operationen blev allt jätte konstigt! så fort det blev lite ljusare i mitt rum så somnade jag. 
om någon pratade lite för länge med mig (typ 3 min) så somnade jag.
försökte jag koncentrera mig eller engagera mig i någonting så somnade jag återigen ;)
Och så var det hela måndag- onsdag.
 
 
narkos+dropp+måbrapiller + illamåendemotverkande medicin + ingen mat alls + feber och andra piller kan ha haft stor del i hur jag mådde ;D
 
 
efter det var min gigantiska kartong med näsdukar min bästavän <3 helt sjukt va snuvig och äckelpäckel det va. hade en så kallad tamponad längst upp i näsan för att skydda ingångshålet! 
DEN VA VIDRIG! tog ut den idag! knastrade och knakade i huvudet när dom tog ut den. även med bedövning så kände jag ALLT! 
ska lägga mig och sova en stund nu. mitt huvud vill sprängas så fort jag rör det. blir ännu en vecka inne xD 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0